BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 18, 2011

MAULIDUR RASUL .


heyhey korang , hari nie aku nk bebel pasal tjuk yg kat atas nie . tanggal 18 febuari bersamaan dgn hari nie skolah aku tlah adakan smbutan maulidur rasul peringkat skolah . seramai 140 pelajar islam tlah dkumpulkan utk mnyambot smbutan ini , skit kan plajar islam skolah aku ? bese la , kami kan MINORITI . majlis kami dmulakan dgn mnunggu pnceramah dtang , dya bole SESAT plak nk dtang skolah aku , skolah aku bkn dlm utan pown hahaha . bpeluh gak la aku mnunggu . dya smpai2 jea ktaorang tros berarak tawaf skolah hehe , yg taleh bla uwh bacaan selawat dketuai oleh adk ADAM HAIKAL ! korang knal adam haikal ? adam haikal uwh poyo jea act haha . aku pown pmpin la selawat gne pmbesar suare smbil tawaf skolah td , bpeluh aku . maklumlah , kat malaysia nie mne ade salji hahaha . lpas abes berarak , ktaorang pown msok surau dgar ceramah , kebas gak la kaki ak besila lme huhu . dh sejam lbeyh dgar ceramah aku nan kwnkwn bgegas gi jamuan kat kantin tp malangnya mkanan dh hbis time uwh bdkbdk laen kebas dlu , apelah MALANGNYA kahkahkah . last2 aku mkan kat umah gak ari nie :)

0 comments: